piątek, 17 maja 2013

PIERWSZE WRAŻENIA: olejek IHT 9


Witam,
tak mnie jakoś natknęło na nową serię na moim blogu, która będzie nosiła tytuł PIERWSZE WRAŻENIA. Będzie to seria w której będę opisywała swoje pierwsze próby i wrażenia dotyczące nowych produktów.

Dzisiaj na tapecie będzie olejek IHT 9 przeciw wypadaniu włosów


Olejek dostałam wczoraj i od razu postanowiłam go sobie zaaplikować wieczorową porą na całą noc. Nałożyłam na skórę głowy i na całą długość, racząc się delikatnym masażem. Zapach dość specyficzny jak to przy olejkach indyjskich ale do zniesienia. Co mnie zaskoczyło w tym olejku, jest jak na olejek mało oleisty co jest jego atutem. Nie lubię myć głowy dwa razy i rzadko kiedy to praktykuję a zważając na fakt iż rano mam zawsze mało czasu umyłam włosy tylko RAZ. Olejek zmył się doskonale więc jestem zadowolona. Włosy są miękkie i fajnie nawilżone. Jednak zapach owego olejku pozostaje razem z nami na cały dzień ;). Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne . 

Pozdrawiam
iKa

2 komentarze:

  1. Myślałam o tym olejku ale na razie muszę wykończyć ,te co mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym kiedyś kupić ten olejek, mam na oku także i szampon :)

    OdpowiedzUsuń