środa, 8 maja 2013

Duet do zadań specjalnych (okolice oczu)


Witam w ten piękny, ciepły dzień,
Dzisiaj przedstawie kremowych pogromców suchej skóry wokół oczu. Osobiście bardzo dużo wymagam od tego typu preparatów. Muszą to być kremy które mocno nawilżą i odżywią najdelikatniejszą skórę na naszej twarzy. Testowałam wiele kremów i tańszych i droższych jednak niektóre nie robiły praktycznie nic a niektóre działały zbyt słabo. Ostatnio postanowiłam połączyć działanie dwóch specyfików i jak na razie jestem całkiem zadowolona z efektów.
Przedstawiam moją dwójkę do zadań specjalnych:

-Baikal herbals – serum przeciwzmarszczkowe


+ bardzo lekki krem, 
+ szybko się wchłania, 
+ nie podrażnia 
+ świetnie nawilża
+ uelastycznia skórę pod oczami. 
Stosowałam go dwa razy dziennie, rano nakładając mniejszą ilość i wieczorem troszkę większą. Jestem bardzo zadowolona z jego działania
Cena: waha się od 28 do 32 zł (trzeba szukać)
Pojemność – 15ml

-Flos lek – delikatny krem pod oczy do skóry wrażliwej




+ dość treściwy krem, troszkę gorzej się wchłania
+ rewelacyjnie odżywia delikatna skórę
 Stosowałam go tylko raz dziennie, wieczorem na serum z Baikal herbals.
Cena: ok.18zł
Pojemność – 30ml

Jako duet sprawdziły się świetnie. Niestety serum właśnie mi się skończyło i jestem na etapie poszukiwania czegoś nowego. Chciałam wypróbować krem przeciwzmarszczkowy z Organic therapy, co o nim sądzicie? Może polecacie coś równie ciekawego?

Pozdrawiam
iKa

1 komentarz:

  1. flos lek to mój hit na lato. właśnie muszę kupić ich świetlik. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń