poniedziałek, 20 maja 2013

Majowe zakupy :)

Witam,

maj za obfitował małymi zakupami w większości dokonanymi za pośrednictwem internetu. Jedyną rzeczą którą kupiłam stacjonarnie i to również na zamówienie na doz.pl to serum do paznokci Regenerum. Używam go od niedawna ale powiem, że efekty są już widoczne.


Kolejną rzeczą jaką kupiłam to olejek IHT 9 przeciw wypadaniu włosów. 


Jest on również w ofercie helf.pl jednak jest niedostępny, na allegro również i tak samo na ebay oraz w innych sklepach z tego typu produktami. Znalazłam go po dwóch dniach szperania w przestrzeni wirtualnej na stronie urodanaturalna.pl. Paczka przyszła dość szybko. W prezencie znalazłam lustereczko i długopis (w gratisie)

Jako, że mój hydrolat różany za chwilę się skończy przyszedł czas na zakupy i w tej materii. Zamówiłam sobie hydrolat oczarowy i hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy oraz olejek z kiełków pszenicy. Produkty pochodzą ze strony beautyever.pl. Szukałam jakiegoś nowego sklepu i proszę jest on dla mnie zupełną nowością.


Kolejny zakup to była chwila i totalny impuls. Zakupiłam dwa olejki do twarzy z awokado i makadamii ze strony www.etja.pl. Wypatrzyłam ten sklep u jednej z blogerek i nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. W przesyłce znalazłam również jako dodatek olejek orzeźwiająco - łagodzący.


Zabieram się za testowanie ;)

Pozdrawiam
iKa

8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie beautyever, właśnie zaczynam się rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nigdy o niej nie słyszałam - zawsze warto wypróbować coś nowego ;)

      Usuń
  2. Też mam ro regenerum do paznokci u mnie nie ma jakiegoś spektakularnego efektu, wolę odżywki do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super zakupy, właśnie ciekawi mnie recenzja tego regenerum, bo w telewizji o tym głośno, ale skoro efekty są widoczne, to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super, że gratis otrzymałaś kolejny olejek :) Ciekawa jestem ich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo widze że tesz wpadłaś w zakupowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy, jestem ciekawa czy Regenerum się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń