poniedziałek, 4 lutego 2013

Czas na wyznanie...

Witam :)
Najwyższy czas przyznać się do czegoś. Wiadome jest, że kocham kosmetyki – zwłaszcza te naturalne. Mogę o nich pisać, mówić a zwłaszcza je produkować :). Ostatnio po porządkach stwierdziłam, że jestem również WŁOSOMANIACZKĄ i jest mi z tym bardzo dobrze. 

Zaobserwowane objawy:
Moja kolekcja szamponów

       Oleje

Wcierki

Psikadła wszelakiej maści

Odżywka/ocet malinowy

Maski

Puder/maska

Jak widać czas wprowadzić ostry projekt DENKO, tylko jak to zrobić? Będzie ciężko ale uda się - musi. Moje włosy są problematyczne - co widać po produktach. Walczę o nie choć na razie to bardzo ciężki przeciwnik.
Zdjęcia robione na wielkim spontanie i nie są rewelacyjne, mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

Pozdrawiam
iKa

5 komentarzy:

  1. Mnie maska Alterry nie zachwyciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też niestety nie. Mam bardzo delikatne włosy a ona je obciążała.

      Usuń
  2. Kolekcja szamponów ogromna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama nie wierzę:)jednak niektóre nie służą mojej skórze głowy ale wszystko znajdzie swoje zastosowanie

      Usuń