wtorek, 19 kwietnia 2016

Mój SEMILAC



Witam,
Nadszedł ten dzień :)  Bardzo długo zwlekałam i daleka byłam od podjęcia tej decyzji. Mowa tutaj o hybrydach. Byłam im bardzo przeciwna. Bardzo długo im się opierałam, na tyle długo iż na pierwsze paznokcie hybrydowe zdecydowałam się dopiero na ostatnie Święta Bożego Narodzenia. Wykonałam je w salonie , gdzie panie wykonują dosłownie wszystko i nie chodzi mi tutaj o pozytywny wymiar tego zjawiska. Jednak przechodząc do rzeczy…z paznokci byłam bardzo zadowolona, kolor dobrany idealnie do moich oczekiwań. Starannie nałożony lakier, ozdoby…wszystko było OK.  Na tyle byłam zadowolona, iż postanowiłam pójść tam po raz kolejny. Niestety trafiłam do innej Pani, która niestety nie miała pojęcia o przejściu tonalnym. Byłam strasznie rozczarowana wykonaniem.
Po tym doświadczeniu postanowiłam zakupić zestaw startowy Semilac.


                                To mój kompletny zestaw, z wszystkimi kolorkami i dodatkami.
 
Zestaw zamówiłam z Internetu tam gdzie znalazłam w najlepszej cenie.  Lakiery dokupiłam w stacjonarnym sklepie kosmetycznym oraz przez allegro. Głównym motywem dzięki któremu dokonałam takiego zakupu to moje wyjście na wesele – wiem, że banalne ale taka jest prawda. 




Po pierwszym użyciu zestawu wiem, że się zakochałam i bardzo lubię tę paznokciową robotę :).  Nie mam jeszcze wprawy w szybkim i dokładnym malowaniu ale to kwestia czasu.
BUZIAKI:)

Pozdrawiam
iKa

6 komentarzy:

  1. ja na obecną chwilę nie mam cierpliwości do paznokci, więc robienie hybryd chyba wyprowadziłoby mnie z równowagi :D aczkolwiek nie powiem, bo długość ich utrzymywania bardzo mnie kusi. Sweet pink na pewno bym kupiła w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje początki też są trudne i czasochłonne :)ale lubię to

      Usuń
  2. Ja jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też widzę na razie same plusiki, zobaczymy czy tak będzie na stałe

      Usuń