niedziela, 5 stycznia 2014

Aktualna pielęgnacja włosów według iKi


Witam Wszystkich cieplutko w Nowym już roku,

Dzisiaj chciałam się podzielić w Wami moją pielęgnacją skóry głowy i włosów.
Ostatnio dowiedziałam się, że jestem uczulona na kwas cytrynowy i dostałam pouczenie aby go unikać. Po przeanalizowaniu składów kosmetyków okazało się, że ten kwas zawsze gdzieś tam występuje. 
Oto moje kosmetyki które aktualnie używam:




- szampon przeciw wypadaniu włosów - Laboratory Andre Zagozda  {KLIK}
- odżywka do każdego rodzaju włosów -  Laboratory Andre Zagozda
- tak zwana CATAPLASMA czyli peeling, maska i szampon w jednym :) - Laboratory Andre Zagozda
- Uriage woda termalna
- Batiste, suchy szampon

Narzędzia wspomagające:
- Tangle Teezer
-rolka do mezoterapii 0,5 mm

     Włosy myję średnio co drugi dzień. Raz albo dwa razy w tygodniu używam maski – peelingu, jest to papka w nieciekawym zgniłozielonym kolorze i nie pachnąca ciekawie ale się sprawdza. Pieni się odpowiednio i doskonale oczyszcza skórę głowy.

 
W pozostałe dni używam szamponu. Po każdym myciu nakładam odżywkę na 2 – 3 minutki. Odżywka jest jak dla mnie super, nie obciąża moich delikatnych włosów ale podkreśla ich delikatny, naturalny skręt.
W dni kiedy nie myję głowy, a czuję, że włosy są oklapnięte używam Batiste. Jest to moje odkrycie zeszłego roku. Używałam różnych suchych szamponów ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Posiadam wersję o zapachu wiśniowym, włosy pachną po nim naprawdę ładnie i są odświeżone.
Po każdym myciu w ruch idzie moje narzędzie z igiełkami, po takim delikatnym masażu głowy spryskuję ją wodą termalną.
Kolejnym odkryciem zeszłego roku okazała się szczotka Tangle Teezer, posiadam werję kompaktową w baranki. Początkowo nie byłam z niej zadowolona, owszem rozczesywała włosy przy skórze głowy w zadawalający mnie sposób ale nie radziła sobie  z kołtunami. Jednak nauczyłam się z nią współpracować i już się dogadujemy i nie rozstajemy :) (moja miłość).

Pozdrawiam
iKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz