poniedziałek, 11 marca 2013

Alterra serum

Witam Wszystkich bardzo gorąco!!!
Wczoraj miałam niesamowitą ochotę ukręcić sobie serum nawilżające jednak skończyło się na chęciach i powstał za to krem rumiankowy. Jednak chęć posiadania serum mnie nie opuściła i przechadzając się dzisiaj po Rossmannie napotkałam taką oto ciekawostkę:


Serum do twarzy z Alterry, wydaje mi się, że jest to nowość choć pewności nie mam.
Co obiecuje etykietka?
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Serum Alterra zostało specjalnie opracowane dla skóry dojrzałej i wymagającej. Dzięki bogatemu i intensywnie odżywiającemu olejkowi arganowemu połączonemu z roślinną gliceryną Twoja skóra zostanie idealnie zregenerowana i długotrwale nawilżona. Cenne ekstrakty z orchidei, skrzypu polnego oraz zielonej herbaty pielęgnują i wygładzają Twoją skórę. Ekstrakt z Ginko Biloba, naturalny koenzym Q10 i kwas hialuronowy chronią przed wolnymi rodnikami i przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Delikatny, kwiatowy zapach rozpieszcza Twoje zmysły.

Skóry dojrzałej ani wymagającej nie posiadam jednak i tak się skusiła aby wypróbować to cudo. Ze składem również bym się zastanowiła,bo ciekawy za bardzo nie jest:

  Aqua, Alcohol, Glycerin, Sorbitol, Parfum, Xantan Gum, Equisetum Arvense Leaf Extract, Ginko Biloba Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Camellia Sinesis Leaf Extract, Sodium Hydroxide, Argania Spinosa Kernel Oil, Ubiquinone, Vanilla Planifolia Fruit Extract.


W takim produkcie olejek arganowy znajduje się dopiero na 12 miejscu (trochę słabo). Za to wysoko znajdują się perfumy (na 5 miejscu). Zapach jest również dość charakterystyczny i jak dla mnie nie do opisania, trochę słodki.

Cena: ja kupiłam w promocji ok.13zł bez promocji jest to koszt rzędu ok.16zł.
Buteleczka jest szklana i posiada pompkę co ułatwia aplikację.


Serum ma żelową konsystencję. Testowałam na ręce i dość dobrze się wchłania. Pozostaje tylko owy produkt poddać testom, które wykażą co potrafi zdziałać.

Pozdrawiam
iKa

11 komentarzy:

  1. w takim razie czekam na wynik testów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam na wyniki testów, bo kusi mnie to serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz już napisać co odczuwasz po jego aplikacji? :P

      Usuń
    2. Ciężko coś powiedzieć bo nakładałam go tylko na dłoń. Jutro go nałożę na twarz i dam znać jakie są moje pierwsze wrażenia :)

      Usuń
  3. No niestety wszystkie te ekstarkty w kant @#$% dozbić jak sa po perfumach, czyli sa w śladowych ilościach.

    Masz zamiar na włosy korzystać czy twarz?

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam z czystej ciekawości ;)będę stosowała na twarz na dzień,zobaczymy co ten produkt jest wart :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkohol na drugim miejscu... Brak słów. Ja bym tego na twarz nie nałożyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukręconego kremu :) Koniecznie napisz jak się sprawdzi i czy rzeczywiście będzie dobrze nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  7. skład jakos srednio powala, od razu mi sie rzucil w oczy wysoko postawiony perfum... alkohol wysoko, rozumiem ze pomaga we wnikaniu ale wiele cer bedzie narzekac.
    wydaje mi sie ze z ato opakowanie bedzie swietne do ponownego wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń