czwartek, 13 grudnia 2012

Coś o naturalnej pielęgnacji - POCZĄTEK

         Witam Was cieplutko w ten mroźny wieczór,
 tak u mnie wygląda kącik  w którym przygotowuje dla Was małe ciekawostki z życia wzięte :) (nieodzownie musi być gorąca herbatka o smaku raffaello i ogromne pudełko merci, które przyniósł dla mnie sam Mikołaj ).


 Dzisiaj chciałam Wam troszkę poopowiadać o mojej pasji do zdrowych,samo-robionych, naturalnych KOSMETYKÓW :). Interesuję się już tym zagadnieniem na tyle, iż postanowiłam zostać konsultantką marki e-naturalne.pl. Moja przygoda z tego typu produktami zaczęła się od marki Biochemiaurody potem Mazidła. Dzisiaj z racji tego, że pan kurier przyniósł mi paczkę z e-naturalne.pl pochwalę się co znalazłam w środku. Paczka przyszła do mnie w kartonowym opakowaniu jak to zazwyczaj bywa.


W kartoniku czekały na swoje odkrycie same ciekawostki


Zamówiłam następujące produkty:
- Zestaw Startowy: Konsultanci

39,90zł
- Płyn micelarny z Sodium babassuamphoacetate 

15,90 zł
- Baza kremowa A 50g

7,50 zł
- Unikatowy kompleks przeciwzmarszczkowy: koenzym q10, skwalan,        witamina E                                                                                                          
  
8,90zł
















Zestaw startowy zawierał: 

  • Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych - 10 g
  • Masło shea nierafinowane - 20 g
  • Kwas hialuronowy żel 1% - 10 g
  • Olej arganowy - 5 g
  • Olej ze słodkich migdałów - 5 g
  • Glinka biała - 20 g
  • Baza kremowa - 20 g
  • Kompleks morski z algami - 5 g
  • Hydromanil - 5 g


Zamówiłam dla siebie płyn micelarny gdyż byłam go bardzo ciekawa. Dzisiaj wypróbuje i mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.



 Oprócz tego od razu ukręciłam sobie serum-krem z własnej receptury. W zamyśle miał być dość tłusty, odżywczy i przeciwzmarszczkowy. Po wypróbowaniu opiszę właściwości i działanie.

Zawsze służę radą w wyborze kosmetyków naturalnych:)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz