czwartek, 9 kwietnia 2015

"Orientanowa" pielęgnacja włosów

Witam Was Kochani Moi :)
Za oknem słoneczko pięknie świeci, a ja prezentuję produkty ostatnio przez mnie zakupionymi z firmy Orientana.

* Ajuwerdyjski Tonik Do Włosów
* Ajuwerdyjska Terapia Do Włosów (olejek do skóry głowy)


Oba produkty mają na celu zapobiec wypadaniu włosów oraz sprawić aby pojawiły się baby hair :)



Czytałam o nich wiele dobrego. Tonik testuję od dwóch tygodni i ciężko mi cokolwiek powiedzieć konstruktywnego na jego temat. Nie wiem czy działa i powstrzymuje wypadanie. Jeszcze nie mam o nim zdania.
Olejek jak olejek, pięknie pachnie i nałożony na noc sprawia, że włosy po myciu są mięciutkie i delikatne.
Myślę, że po zużyciu tych produktów będę miała co recenzować.

Jeszcze zapraszam Was na Targi BeautyVision w Poznaniu w dniach 18-19. 04, czekam na zakupowe szaleństwo :))
 http://beautyvision.mtp.pl/pl/#

Pozdrawiak
iKa

6 komentarzy:

  1. do włsoów z orientany jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Orientana mnie kusi bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje po zużyciu :) Może akurat zadziała na wypadanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię orientanę, ale używałam tylko ich produkty do twarzy. Ciekawi mnie ten tonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię orientanę, ale używałam tylko ich produkty do twarzy. Ciekawi mnie ten tonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Orientana miałam już kilka kosmetyków ale do włosów jeszcze żadnego :)

    OdpowiedzUsuń